ReLEx SMILE

Oční laserové operace metodou ReLEx SMILE

Operace očí technologií ReLEx SMILE je první skutečně bezpečnou oční operací, při které vám nehrozí návrat dioptrií, suchého oka, ani komplikace s flapem.

CENA: 20 000,- / oko

OBJEDNAT SE ONLINE    |    OBJEDNAT SE TELEFONICKY

Výhody operace očí metodou ReLEx SMILE:

• Oční operace typu ReLEx smile je v rukou zkušeného operatéra nejkratším a nejrychlejším typem operace s velice rychlým nástupem zrakové ostrosti (do 2 hodin po výkonu). Samotná operace je méně bolestivá a i v pooperačním období není bolest prakticky vnímána pro minimální řez na povrchu rohovky.
  • Oproti technologiím typu PRK (LASEK, EpiLASIK, No Touch) nedochází ke ztrátě Bowmanovy membrány, jejíž odstranění způsobuje nestabilitu, suché oko a sníženou citlivost rohovky.
  • Oproti technologiím typu LASIK, Femto LASIK nehrozí komplikace s flapem, který nikdy po operaci s rohovkou nesrůstá. Při vyšších dioptriích u EXCIMEROVÝCH technologií výrazně stoupá použitá energie a může dojít k poškození endotelu. V sousedním Německu jsou tyto typy operací nad 6 dioptrií nedoporučovány!

Nevýhody

• Metodou ReLEx SMILE není možné odstranění dioptrií u dalekozrakých pacientů (plusové dioptrie). Metodou volby je v tomto případě operace Femto LASIK, která umožňuje odstranění dioptrií u dalekozrakých pacientů.

Jak ReLEx SMILE pracuje:

ReLEx smile je revoluční technologie laserových operací očí od firmy Zeiss, kdy se pomocí femtosekundového laseru VisuMax odstraní dioptrie přímo ve středu rohovky, aniž by se na povrchu oka vytvářela lamela. Použitím této technologie není narušena stabilita a pevnost rohovky, nedochází k návratu dioptrií, nevzniká syndrom suchého oka a není narušena inervace (zásobování nervovými vlákny) rohovky. Femtosekundový laser VisuMax při použití metody ReLEx SMILE pracuje zcela bez narušení povrchových struktur oka na principu stereotaktického souřadnicového systému a vytváří v trojrozměrném prostoru řez, kterým ohraničuje (vytváří) čočku. Čočka je následně operatérem odpreparována pomocí úzkého tunelového řezu o šířce 3-4mm (obvykle pod horním víčkem). Úbytkem části rohovkové tkáně z jejího optického středu (z osy vidění) dojde ke ztenčení a oploštění rohovky, které má za následek požadovanou změnu optické mohutnosti oka.